Hattula-Pirtti

Vuokraa Hattula-Pirtti juhlaan, kokoukseen tai seminaariin!

Ulkoa rouhea ja sisältä lämminhenkinen Hattula-Pirtti on historiallisessa hämäläisessä maisemassa, Pyhän Ristin kirkon vieressä ja Vanajaveden rannan läheisyydessä.

Esteettömään tilaan pääsee pyörätuolilla tukevaa betoniramppia pitkin ja sisältä löytyy inva-wc. Salissa on istumapaikat 90 hengelle ja tarjottavat valmistelet kehutussa, hyvin varustellussa keittiössä.

Pirtin pihaan mahtuu joitakin autoja. Lisää parkkitilaa on Pyhän Ristin kirkon pysäköintipaikalla.

Pirtti soveltuu mainiosti sekä kokoustilaksi, seminaareihin että juhlatilaksi.

Tiedustelut ja varaukset pirtin emännältä 050 363 2114

Tilat, varustelu ja vuokrauksen hinta

Hirsistä rakennetun Hattula-Pirtin sali, jossa on pöytiä ja niiden ympärillä tuolit sekä etualalla sivupöydällä vehreä vehka-kasvi.
Hattula-Pirtin salissa on istumapaikat 90 henkilölle.

Pirtin tilat

• juhlasali 92 m2
  • takkatupa/tarjoilutila 27 m2
  • eteis- ja wc-tilat 34 m2
  • jakelukeittiö 15 m2
  • esteetön: pysyvä betoniramppi ja inva-wc
  • upeat maisemat Vanajavedelle

Keittiön varustelu

• astiasto 90 henkilölle
  • jääkaappi
  • 50 cm leveä induktioliesi kiertoilmauunilla
  • kahvilaluokan kahvinkeitin
  • pieni vedenkeitin
  • mikroaaltouuni
  • tehokas astianpesukone (2 ja 4 minuutin ohjelmat)

Salissa

• Hellas-piano
  • videotykki ja valkokangas
  • äänentoisto

Hinnat 1.1.2024 alkaen

• Yksityistilaisuudet:
    Hääpaketti (viikonlopun isommat juhlat), sis. siivous pe-su 550 €
    Perjantaista lauantaihin, sis. siivous 430 €
    Päivävuokra, sis. siivous alk. 50 € 280 €
    Jäsenetu 25%, edellyttää jäsenmaksua kahdelta vuodelta (maksettava 2x 20€ yht 40€) voimassa ma-to syyskuun alusta huhtikuun loppuun

• Seminaarit ja kokoukset: 20 €/tunti + siivouspalvelu. Siivouksen hinta 40 €/tunti.

Pitopalveluita ja catering
    Nylanderin pitopalvelu
    Rengon pitopalvelu
    Monitoimi Paajanen⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Varaukset ja tiedustelut

Pirtin emäntä: 050 363 2114

HUOM! Erikoissiivouksesta kuten oksennuksen ja ulosteen kohdalla laskutetaan tarpeen mukaan.

Vuokraaja vastaa siitä, että talo jää vuokraajalta samaan kuntoon kuin se oli ennen tilaisuutta.

Jos talo jää poikkeuksellisen likaiseksi tai esimerkiksi keittiössä on astioita tiskaamatta, Hattula-Seuralla on oikeus laskuttaa ylimääräisestä siivouksesta.

Tilaisuuden aikana mahdollisesti rikkoutuneet/kadonneet astiat tai muuten turmeltu irtain tai kiinteä omaisuus tulee vuokralaisen korvata todellisten kulujen mukaan.

Maksaessaan varausmaksun vuokraaja hyväksyy nämä vuokrausehdot.

Hattula-Pirtti sijaitsee omakotitaloalueella, hautausmaan ja kirkon vieressä. Naapurit olisi hyvä ottaa silloin erityisen hyvin huomioon isoja juhlia järjestäessä.