Arkisto

Arkistosta löytyvät Hattula-Seuran aiemmin järjestämien tapahtumien ja tilaisuuksien ilmoitukset ajankohtineen sekä jäsenistölle lähetetyt jäsenkirjeet.

Menneet tapahtumat

Naapurikahvit

26.9.2023 klo 13 naapurusto kävi kahveilla jutustelemassa ja suunnittelemassa uutta toimintaa.

Syyssadon tori & Roskalauantai
2.9.2023 järjestettiin syyssadon tori, jonne kuka tahansa oli tervetullut myymään syyssadon tuotteitaan sekä vaihtamaan puutarhavälineitä, taimia ja siemeniä.

Tuula Maria Ahonen, Roska päivässä -liikkeen perustaja oli paikalla kertomassa liikkeen alkuajatuksesta ja hänen johdollaan tuunattiin miniroskiksia.

Kesäkahvilat 2023
Toisen kerran järjestetyt kesän pop-up-kahvilat pyörivät paikallisten kahvilan emäntien ja isäntien pitäminä tiistaista torstaihin, kesäkuun alusta elokuun alkuun.

Jäsenkirjeet